12 Ocak 2008 Cumartesi

e-Okul MODÜLLERİN KULLANIMI

Kurum İşlemleri Modülü
Kurum İşlemleri Modülü, okul ve öğrenciye ait işlemleri yürütür ve denetler. Okula ait bilgilerin girilmesi, okulun öğretim şeklinin belirlenmesi, Türk ve yabancı uyruklu öğrencilerin kaydının yapılması, şube eklenmesi, ücretli derse giren öğretmenlerin bilgilerinin girilmesi ve öğrenci fotoğraflarının eklenmesi bu modül kullanılarak yapılabilecek işlemlerdir. Kurum İşlemleri modülünün giriş sayfası aşağıda görüntülenmiştir.(bkz. Şekil:8) Eğitim-Öğretim Dönemi: Ekranın sol tarafında bulunan e-okul Kurum İşlemleri başlığı altında olup işlem yaptığınız eğitim-öğretim dönemi buradan seçilmelidir. Programa her girişte otomatik olarak aktif dönemi getirecektir. Daha önceki dönemlerde yaptığınız işlemleri ve bilgileri görebilmek için bu açılır listeyi kullanarak dönem seçebilirsiniz.

0 yorum: